Verified
6/10 Okay
Mehmet Yahya
25 June 2026
4. Kat aile odasında konakladık. Oda temizliğinde dikkat çekici olumsuzluk görmedik.Ancak saat 18-19 arası sular kesiliyordu.Bu katta ve otelin birçok bölümünde wifi çekmiyordu.
Bahçe katındaki ünitelerin bakımı yapılmamış ve kullanılmıyordu.Sanki sezon açılışı için otel hazırlanıyor gibiydi.Deniz kenarı olmasına rağmen deniz hep bulanık ve kıyıya yakın bölümü taşlıktı ve pek giren yoktu.20*10 metre cıvarında açık havuzu vardı. Fazla yüzen olmadığından rahat kullanabildik.Spa bölümünde hepsi küçük sauna, hamam, havuz bulunuyor ama 10-12 saatleri dışında ücretli. Yemekler lezzetliydi fakat patates ve sebze ağırlıklıydı, çeşit olarak sınırlıydı. Genel de otel konum olarak ve mimari olarak güzel.Eğer gerekli yenilemeler yapılırsa. Bakımlar tamamlanırsa. Sistem oturursa. O zaman konaklamak keyifli olur.
Mehmet Yahya
Stayed 3 nights in Jun 2026


















