Pros: Vi har haft lejet denne lejlighed i 11 overnatninger og det har været et rigtig skønt ophold lige til promenaden og stranden, lejligheden lå på 3 etage og fra køkkenet udsigt lige over til Lidl fra stuen udsigt promenaden og til havet lige nedenfor er tennisbanen og 100 m til kæmpe stor fælles svømme bassin som begge kunne benyttes. Lejligheden dejlig indrettet med 2 soveværelser, stue , badeværelse og køkken dejlig stor køleskab og fryser kaffemaskine (. Denne var måske ikke af dansk standard men fungerede udmærket problemet var at kanden var udformet så at man skulle skænke MEGET langsom ellers løb det bare ved siden af,men det kunne man leve med, og så kunne man godt ønske sig at der blev byttet om på wc og bidet grundet pladsforhold ved wc.) modtagelsen ved ankomst var bare i top Enrique var der og viste os rundt og forklarede os om alt i lejligheden og denne vare bare rent og indbydende at komme til og beliggenhed er suverænt til alt indkøb,restauranter og strand så endnu engang tak og håber vi for mulighed for at vende tilbage med venlig hilsen Brita & Erling Hansen